קידום אורגני או ממומן

יש לך אתר באינטרנט שמציע למכירה את המוצרים או השירותים שלך? אתה מתלבט כיצד לתת לכולם ברשת לדעת שאתה קיים האם על ידי קידום אורגני או קידום ממומן? אז הגעת למקום שינסה לענות לך על הספקות שלך.

קידום אורגני

מהו קידום אורגני

קידום אורגני פירושו קידום טבעי – בחירת מילות חיפוש נכונות, היררכייה נכונה לאתר, אתר נוח למשתמש, אופטומיזציה מלאה לתכנים של האתר, הזנת תוכן אינפורמטיבי באתר [מאמרים] והפניית קישורים מאתרים אחרים על ידי שיח ברשת אודות האתר שלך ועוד, יוצרים תנועה טבעית של גולשים לאתר ואוטומטית גוגל נותן לכם נקודות זכות להיות כמה שיותר למעלה בתוצאות הראשונות בהתאם למילות החיפוש באתרכם

היתרונות

1. השקעה לטווח ארוך –

חסרונות

1. זמן זמן זמן – קידום אורגני אמיתי ולא מלאכותי מצריך המון זמן עבודה כך שאם יש לכם זמן אז קדימה אבל אם אין לכם זמן ויש לכם כסף תחפשו מקדם אתרים עצמאי או חברה ואל תתפתו לבחור מקדם אתרים עצמאי או חברת קידום אתרים שנותנת לכם שירותים בזול כי קידום אורגני זה זמן עבודה וזמן עבודה שווה כסף ובטח לא להתפתות לחברה שמציעה תשלום על פי תוצאות כי התוצאות יהיו על פי מילות החיפוש שהם יבחרו שאינם מילות חיפוש תחרותיות. אז בשביל שלא תיהיה פראייר הבאתי לך מדריך בסיס [ולא בסיסי] שגוגל פרסמה למי שמעונין לקדם את האתר שבבעלותו באופן עצמאי או גם בשביל שאם החלטת לשכור את שירותים של קידום אורגני מספק חיצוני לפחות תדע שהוא לא מספר לך סתם סיפורים כך שאם יש לך זמן כדאי מאוד שתעבור עליו. ידע זה כוח.

קידום ממומן

מהו קידום ממומן

קידום ממומן פירושו קידום בתשלום על מודעות שאתם יצרתם או שיוצרים עבורכם. לדוגמא, יש אפשרות של פרסום בגוגל על ידי הכלי שנקרא google ads

 

לסיכום

קידום אורגני מתאים להשקעה לטווח ארוך קידום ממומן מתאים להשקת מוצרים חדשים או מבצעים מעת לעת

קן איילנכתב על ידי :

בזמנו הפנוי עוסק בשיווק דיגיטלי וכל מה שבניהם

בואו להיות ראשונים להגיב

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *